Värsta morgonen ever

Jag är så sinnessjukt trött att jag varken vet ut eller in. Knappt så jag ens orkar skriva detta inlägg... La mig vid 22.30 igår och just som jag skulle till att somna så började Sune gnälla. Det har antagligen varit en ontimagen natt. Han har legat och gnytt bredvid mig som en liten hundvalp. Gulligt tycker väl alla hundälskare, själv hade jag föredragit att sova bredvid en tyst och livsfarlig 5-meters orm.

Vid 01 bytte jag kisseblöjan, då denna lyckats läcka i halva sängen. Sedan somnade vi om till klockan 06, men däremellan har stackars grabben gnytt och haft ont ungefär var 15:e minut.
Trots detta vaknar han pigg som en lärka klockan 06!!!!!! Varför????? Jag försökte få honom att somna om, men det var ju lönlöst=( Nu har vi eller snarare jag ätit frukost. Själv satt han i sin stol och pillade i sig några russin. Ögonen är röda runt om och det är bara en tidsfråga tills han vill gå och sova igen. (Önsketänk från min sida)

Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0