Trött-mamma.com

Har just proppat i mig drygt ett dussin med mandel-choklad-godisar från naturfrukt. Ni vet dom där rosa och vita som bara är hur goda som helst! De sista dagarna har jag gått och drömt om dem, men även pizza och cheeseburgare...Om jag inte hade vetat att jag inte är gravid, så hade jag banne mej trott att jag var gravid. Dessa godisar känns som värsta tänkbara cravingen.

Jag, Emil och Sune har varit i Trollhättan och myst med Mellbyfamiljen idag. Jag köpte endast 1 sketasnygg collegetröja och nån parfym på Hm för 0,50:- Ni får se kort på dessa ikväll=) Jo, jag köpte en liten t-shirt t Sune också...Men han är så pass liten än och har så små kläder, så dessa räknas ju nästan inte=)

Nu ska jag förresten väcka honom. Han ligger på vår säng och sussar. Mitt mål är att komma i säng tidigt ikväll,MEN jag vill inte lägga mig före min ettårige son.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0