Segast i världen

Sitter i soffan, eller snarare halvligger med en filt svept om mig. Sune och Emil gick just ut, själv har jag inte varit ute på hela dagen, verkligen inte orkat. Inte gjort ett dyft idag, mer än att ätit frukost, sovit 2 timmar och käkat lunch...Fattar inte att man kan va så här hängig utan att vara sjuk. Funderar dock på att försöka få tummen, eller tummarna ur arsle,. byta om, hoppa (sakta kliva på) cykeln och susa (trampa lugnt) iväg en sväng...Tror nog att det vore bra, men tanken på att bara byta till cykelkläder gör att jag känner hur hjärtat närmar sig maxpuls.

SKIT VAD SEG MAN KAN VA!!!!

Va fan ska man känna så här för? Jag är ju frisk och borde vara glad. Jag kunde lika gärna varit jätteförkyld eller behövt amputera ett ben. Har fasen ingen anledning att gnälla egentligen.
För sjutton, kom igen nu, bit ihop och tänk positivt! På med kläderna och tryck ned arslet å trampa vettja!!

JA!!!! Det ska jag jävlarimej göra! Å sen tänker jag banne mej unna mig en stor fet pizza till kvällsmat. Jajamensan!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0