Bye Bejbe

Idag ska jag köra Emil till flyget. Han skall till Holland för att göra någon slags lagpresentation och i slutet av veckan bär det vidare till England för race.
Känns helt okey, då han bara ska vara borta 1 vecka denna gång.

I morse hade vi modevisning här hemma. Jag hittade mina gamla bikinisar som jag var tvungen att prova, å jag kom banne mej i dem! =) Nu ska det bara finslipas lite på mage och lovehandels inför badsäsongen.

Denna dag ska jag försöka att inte göra alltför mycket. Ska endast fokusera på Nunisen och sedan väntar ett body pump pass ikväll=)

Jag mår lite bättre idag, men är fortfarande sjukt trött...

Kommentarer
Postat av: Åsa

hej tjejen!

vad kul det var att träffa er alla tre igår! sune e ju världes charmtroll!!

skönt att du börjar känna dig lite piggare, det är öken att känna sig häning och lite nere men man får det ibland tycker jag!!!!

skall leta upp ditt magpass här på bloggen idag och skriva ut, skall börja köra det idag!!

kram kram

åsa

2011-03-21 @ 09:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0