DosePelle

            Lilla snuttisen i stora världen.





I leksaksloket i lekparken Gräfsnäs

Ännu en mysig dag går mot sitt slut. Det har nog varit en av de finaste och varmaste sommardagarna än så länge i år. Min syster kom ut vid lunch och hon hade sushi med sig. Mmmmmm, mer behöver jag inte säga. Sedan gick vi till lekplatsen och hängde. Efter det hem till mamma, igen=) Sune badadade balja och kissade på altanen,ha,ha!

Vi åt pizza till kvällsmat och myste.

Imorgon skall jag till homeopaten igen. Hoppas SÅ att jag strax är helt 100. Det känns ju bättre för varje vecka, men det är ändå väldigt segt...

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som en riktigt bra dag. Hoppas att du snart kan börja cykla ordentligt och köra cykelvasan. Har du fått någon startgrupp??

Själv har jag fått en sen grupp typ 2,5 timmar efter Micke startar ;) så han får vänta. (hihihi). Idag ska jag ut och köra lite på ränneslättsturens slingor lite andra än det som jag brukar köra.



Ha det



Åsa

2011-06-29 @ 12:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0