Tidig morgon

Sune fick för sig att vakna 06.30 idag och då skulle han ha pusskalas och gärna ligga på mitt huvud. Efter en liten stund var det lika bra att gå upp och stoppa i han en tallrik gröt. Själv har jag inte ätit än, men det börjar snart bli dags. Känner bara att jag behöver vakna till ordentligt. I natt har det tydligen snöat igen och Emil saknas ännu mer. Han tycker om att skotta snö och gör det gärna utan att tveka. Själv funderar jag på hur mycket snö som egentligen kommit och om det verkligen är tvunget att skottas...
Idag ska vi på barnkalas till Sunes "Girlfriend" som fyllde 1 år igår.
Jag har ingen träning inplanerad idag, utan tänker ta mig en vilodag. Känner att kroppen är lite sliten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0