Första passet avklarat

                                       Before


                                       and after


Nu är första passet på trainern avklarat. Det var inte alls så väldans jobbigt. Hade tv:n precis framför mig och tittade på top model. Ska försöka få till ett sådant här pass en gång i veckan. Efteråt gjorde jag lite trista men väl behövliga magövningar.

Har just käkat lite kvällsmat. Jag stekte ihop tacofärsen som var kvar sedan i fredags kväll, med röd lök, en tomat och svarta bönor. Bönor ska tydligen vara nyttiga...Emil äter ofta sådana. Kan inte riktigt tycka att de är goda, men med lite krydda på så slinker de ned helt okey.

Imorgon ska jag försöka få till ett gym-och löppass igen. Får se hur jag ordnar med barnvakt av Sune bara...

Här är dagens matkoll:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: En Dahlblads fudge crisp bar

Lunch: Räksallad

Mellanmål: En halvrutten, brun och förkrympt banan( I bilen hem från Trollhättan fick jag ett fruktansvärt blodsockerfall, så bara äta och se glad ut!)

Mellanmål: 2 knäckemackor med keso, en morot+ en kopp grönt te

Kvällsmat: En tallrik nötfärs med rödlök och svarta bönor. Toppat med en tomat.

Kvällsmaten



Här är förresten kläderna som jag köpte idag. De var så billiga så butikspersonalen nästan kastade dem efter en!



Ett par militärgröna lite halvpösiga brallor.
En jeansskjorta med puffärmar
Och ett nytt träningslinne i färgen neonorange. Ja, jag har sagt att jag hatar orange...men denna färgen va fin. Kanske ska springa med det imorgon. Känner man sig snygg, så känner man sig stark!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Duktig du är har själv idar sprungit 40 minuter på löpbandet samt halkat till och frå gymet. Det blev det fjärde passet denna vecka då har jag inte räknat med passet hos armplågaren.

Det gör ont men det ger resultat. Ska köra två gånger denna vecka hos honom. Planerar även två löppass och ett ben pass. Veckans höjdpunkt är ett tre timmars spinning pass på lördag.

Nu ska jag snart lägga mig så att jag orkar med morgondagens benpass och arbetssökande. Kanske även skriva klart mitt PM i kommunikations kursen.



Hadet gott och lycka till med tränandet



Åsa

2011-01-16 @ 22:29:18
Postat av: Anna

Gott att armen är på bättringsväg. Duktig du är då! Jag planerar att springa 30 min denna veccka med. Så du fick inte jobbet? =(

2011-01-17 @ 08:53:50
Postat av: Lotta

Jag blir trött bara av att läsa om all planerad träning...

Måste säga att du ser grymt taggad, vältränad & snygg ut på "efter-bilden"! Kram

2011-01-17 @ 10:12:22
Postat av: Åsa

Jag väntar på svar ska få det i början av veckan kan inte sitta och vänta.



Vi tränar lite

2011-01-17 @ 10:12:22
Postat av: Anna

Lotta potta bestis vännis! Jag hoppas ju att du kan ta dig ur din chokladbubbla och hänka på mig! Fast ned i vikt behöver du inte gå. Vad sägs om lite muskler ist??=) Pappa tyckte jag var lik Charlotte Kalla på efterfotot. Ha,ha, tack för d säger vi då!

2011-01-17 @ 19:47:16
Postat av: Anna

Jaha ok Åsa. Jag håller alla tummar jag har för att du får jobbet!

2011-01-17 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0