Förresten, 1 dag kvar

Ja, nu är det bara en dag kvar, eller kanske snarare en halv dag tills vi ska se om jag lyckats gå ned några gram denna månad. Målet som jag satt upp och skulle klara av är 2 kilo. I morgon bitti ställer jag mig på vågen och då får ni svaret!
Är nyss nysoven, med en Nunis tätt intill mig. Underbart att ligga och snosa i hans hår och samtidigt höra hur han andas. Tänkte jag skulle väcka honom, men han sov så hårt så han får några minuter till.
Funderar på om man ska ta sig en kvällspromenad (för att riktigt pressa ut det sista) 

Emil blev 26:a idag på cykelcross VM i Tyskland. Jag är jättestolt över honom!

Undrar på vad man ska stoppa i magen ikväll...Har iofs. en klar köpt tomatsoppa i kylen...Vet inte vad jag är sugen på. Kanske en kopp te och en påse popcorn=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0