Elakaste mamman i världen!!!

Nu har Anna Maria Petterson haft ett riktigt blodsockerbryt. Jag höll på att packa väskan och hittade inte min mascara. Sa till Emil att jag inte kunde åka med till Skåne om jag inte hittade den. Han tyckte att det var riktigt fjortisbeteende av mig. Jag kände at jag blev allt hungrigare och argare, så till slut skrek jag bara rakt ut:- Jag måste ha mat nu!!!!!!!! Jag värmde de gamla ungsgrönsakerna från igår och ätrorna från dagens lunch i en kastrull och bara kastade i mig maten. Nu har jag kramp i magen, men är åter igen mig själv. Detta tycker jag är baksidan med att äta "bra och ordentligt". När man småäter lite hela tiden så slipper man ju känna denna där vidriga och hemska hungern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna, jag förstår preciiiiis hur du känner det när du inte får mat! Jag e oxå ökänd för att vara sådan... Rätt jobbigt faktiskt, hade vart skönt att kunna gå en hel dag utan mat och ändå vara en liten miss sunshine!! Ha en super mysig helg!! Å vad söt Sune va med sin girl!!

Kram

2011-01-07 @ 19:41:24
Postat av: Anna

Gott att det finns fler satmaror som jag. Det värmde. Ibland känner man bara för att ge upp det "nyttiga" livet och bli söta och snälla mamma Anna igen. Men jag ska banne mej kämpa på denna gång!

2011-01-07 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0