Body pump

Nu sitter jag i soffan, mätt och trött. (Mätt och mätt...Jag är inte hungrig i alla fall)
Jag, Lillasyster och Johanna har varit på body pump nu ikväll. Jag var inte ett dugg motiverad. Tittade säkert på klockan 5 gånger under 1 timmes träning...Nu är det snart läggdags här och imorgon åker Emill till Barcelona. Det suger faktiskt riktigt stora feta sugrör!

Idag har dagen sett ut som sådan:

Frukost:
En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: En banan

Lunch: Råris med kyckling i grön curry och cocosmjölk

Mellanmål: 2 knäckemackor med keso och kaviar+en kopp grönt te

Innan träning: En banan

Efter träning: En gainomax

Kvällsmat: Omelett gjord på 2 ägg med soltorkade tomater + inlagda rödbetor

Idag var det även mamma-barn promenad. Vi var 4 mammor inklusive barn. Promenaden tog väl cirka 40 minuter...

Imorgon ska jag vara spinninginstruktör på det lokala gymmet. Det är banne mig drygt 10 år sedan som jag började instruera. Huuuuu, jag börjar bli gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0