Bilen och brösten

Ja, kvällen har bara flugit iväg. Jag åkte upp till Sollebrunn för att hålla i ett spinningpass, som för övrigt var jättekul och nästan fullsatt. MEN på vägen upp började termometerlampan i bilen att lysa och blinka...Pappa var på jobbet och mamma hemma och passade Sune(Utan telefon) Bra,bra. Jag fick lov att ringa bästa grannen Lennart och be om råd. Han tyckte att jag kunde åka till gymmet, men om lampan lyste på väg hem så skulle jag svänga förbi honom. Självklart lyste lampan!! Detta åtgärdade Lennart hur lätt som helst, med att fylla på glykol. Tack snälla för det!

Efter spinningpasset så tog jag mig en varm och skön dusch. Lagom till påklädningen så fylldes det lilla omklädningsrummet med massa fotbollstjejer som skulle träna. Jag inser då att jag glömt bh:n och det kändes inget vidare alls. Skit rent ut sagt. Vad skulle dessa fräscha ungdomliga tjejer tro. Att jag är en gammal sliten morsa med hängpattar, som skiter i om brösten hänger till naveln och som säkert dessutom har mögel odlandes under dem...Fy, det ville jag ju inte att tjejerna skulle tro! Jag tog ett djupt andetag och skulle just till att ropa rakt ut -Skit också!! Jag har glömt bh:n!!! Jag tittade åt deras håll och möttes av en en tjej som log mot mig med sitt allra bredaste leende. Jag knep käft och log tillbaka... Nästan gång jag ska på träning så ska jag banne mej ha min dyraste och finaste bh+ matchande trosor. Då ska dom få se!

Nu ska jag hiva i mig lite tonfisksallad.

Dagen idag:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölj

Melanmål: En banan

Lunch: Lasagne och sallad

Mellanmål: En riskaka

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso+ en kopp grönt te

Kvällsmat: Tonfisksallad

Dagens fysiska aktivitet: Förmiddagen 2 varv runt byn med Sune i vagnen. Cirka 70 minuter
                                     Kvällen spinningpass på 1 timme

I morgon är det planerat att åka in till Alingsås och vara med på deras morgon-fredagsträning. Den innefattar 30 minuter spinning och 30 minuter träning med skivstång. Har tänkt att försöka springa 40 minuter efteråt.

Sune är ganska förkyld så jag avgör i morgon om vi åker in eller inte...





Kommentarer
Postat av: emil

Du kan du Anna! Älskar hela dig!

2011-01-27 @ 20:21:22
Postat av: V.P

As garv! Instämmer m Emil, älskar hela dej sköning;)

2011-01-30 @ 15:46:28
Postat av: Anna

Jag tycker väl om mig också..., fast inte untan bh!

2011-01-30 @ 17:40:41
Postat av: V.P

Hahahaaaaa.....that a women thing;)

2011-02-01 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0