Äntligen mat!




Det var så gott att stoppa mat i munnen och känna hur den slank ned i den stackars utsvultna magen så jag nästan fick orgasm!
Sune sover, men det tar en stund att få honom att koppla av nu för tiden...Känns som om han inte riktigt kan slappna av om man inte sitter vid huvudändan av hans säng och stryker honom över kinden. När han väl har somnat så får man ställa sig upp i slow motion och sakta, sakta smyga ut ur rummet.

Nu sitter jag och tittar på halv 8 hos mig. Tycker det är så himla roligt att laga mat, så jag t.o.m funderat på att anmäla mig. Fast näe det får vänta...Nu ska jag surfa runt och kolla efter möjliga jobb, eller utbildningar. Jag har ju för sjutton inget att göra i höst när Sune ska börja dagis.(Förskolan) Kom gärna med förslag! Jag vill jobba med människor. Funderar lite på om man kan utbilda sig till teambuildingledare eller nåt...Fråga inte vad jag ska med en sån utbildning till bara...

Dagen idag:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: 2 riskakor med messmör

Lunch: Pastaskruvar och ungsbakad lax med grönsaker

Mellanmål: 2 knäckemackor med philadelphiaost och en apelsin+ en kopp grönt te

Kvällsmat: "omelett" 2 stekta ägg med soltorkade tomater på och inlagda rödbetor till

Dagens fysiska aktivitet:

Sprang 39 minuter utomhus. Gick sedan en promenad på 40 minuter med Johanna, Love och Sune....Ville gå på body pump ikväll också, men fick ej hittat någon barnvakt. Fast tur var nog det för jag är sjukt sliten sedan löpningen!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det löser sig!



Kommentarer
Postat av: Gunnar

Du kan bli brandman :-)

2011-01-18 @ 12:02:32
Postat av: Lotta

Eftersom jag gör allting ganska fort...ögnade jag igenom texten och läste först tatuerare, innan jag såg att det stod teambuildingledare!



Så mitt förslag är alltså tatuerare, då kan du ju även tatuera dig själv när du får dina infall(lika fort som en gris blinkar...) eller om du bara har lite allmäntråkigt sådär! Kram

2011-01-18 @ 12:27:18
Postat av: Anna

Ja du Gunnar. Tanken har allt slagit mig, men d kanske är bra om man än längre än den stora tuben man ska bära på ryggen...

2011-01-18 @ 19:57:56
Postat av: Anna

Tatuerare! Tror ej d skulle va en bra idé. Eller så är d det!! Kan ju bli en sån där sminktatuerare å jobba på nån skönhetssalong!

2011-01-18 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0