Ursäkta mig...

...Men när jag sätter på tv:n en Lördag kväll efter att ha hälsat våren och sköna Maj välkommen, då vill jag väl för sjutton inte sitta i mysläge under filten och titta på ishockey?????!!!! Jag sappar vidare på tv-kontrollen och vad finns det att se?? Jo, bara skit rent ut sagt. Nu får kanal 4 fakta surra i bakgrunden med cocaine cowboys.

Jag och Sune har varit nere i Gräfsnäsparken nu ikväll och lyssnat på lite tal och prat samt kören som typ består av alla mina gamla lärarinnor samt några till...Märks kanske att vi bor i en ganska liten by...Fast bara därför, så betyder det inte att dessa människor inte kan sjunga. För det kan dom och  jag tyckte att det var väldigt fint. Vi stannade dock inte så länge eftersom det blåste ganska rejält och var rent ut sagt skitkallt.

Besiktigade syrrans bil idag och det gick bra. Var bara en lampa som var trasig men det sa jag att vi kunde fixa själva.

Imorgon skall jag och Sune åka en sväng till Kvänum, där det är cykeltävling. Jag kommer inte vara med och tävla (Är i total oform) IGEN=( Men jag skall bidra med lite pengar till klubben i form av att käka några korvar=) I like!

Trevlig kväll!

Har väl lite mer att berätta, men det får bli imorgon kväll ist. Så håll ut=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0