Tjingeling!

En fullspäckad dag idag!

Nunisen åt välling vid 06-tiden, röjde runt en stund medan jag låg som en dö sill i sängen. Gårdagens konfransierjobb tog knäcken på mig=) Vi somnade iaf om efter cirka en timme och vaknade inte förrän närmare halv 10. Klockan 10 skulle vi träffa mammorna i parken, så det blev lite småstressigt.

Vi hade jättemysigt och sjön låg nästan helt spegelblank. Sedan gick vi hem, åt lunch och somnade igen. Stensov i 2 timmar. Åkte med mamma till Sollerunn för lite ärenden och lät Sune leka en stund på lekplatsen vid skolan. For hem och jag fick månadens fnatt! Började med bilstädning och mor min hjälpte mig att dammtorka. Den är sjukt fräsch nu=) Tack mamma! Innan vi fick barn hade jag bestämt mig för att ej ha en sådan skitig och ostädad bil som många småbarnsföräldrar har. MEN vår bil är nog fanken den värst ostädade jag någonsn sett. Fast nu är det råfräsch!

Ja...jag får fundera på en stå up komiker karriär...Igår drog jag några skämt(Det var la typ 200 pers i lokalen) Fast de enda som garvade var Lotta och Åsa. Tack för att ni är mina vänner=) Jag får nog finslipa lite på mina repliker. Ha,ha!

God natt å puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0