Bloggtorka

Tja.

Lite seg på att uppdatera här...Känner att jag inte riktigt haft varken tid eller lust. Fast lusten är det nog mest, då jag typ har all tid i världen. Letar frenetiskt efter jobb. Tror att jag kan bli en mycket bättre mamma om jag får lov att jobba lite och träffa vuxna människor några timmar i veckan...Kan inte förstå de som varit arbetslösa i typ 25 år! Då hade jag tagit livet av mig för länge sedan. Näe, jag uppmanar er inte att göra detta, MEN jag hade aldrig pallat att gå ut och dag in utan att göra någonting vettigt. Om jag inte får jobb så funderar jag ärligt på att söka en praktikplats. Måste man väl kunna göra utan att gå i skolan??

Nu in en sväng å kolla läget på platsbanken, sedan vila lite middag...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaaaa lite torrt har det allt varit här inne.. :-)!



Klart du kommer hitta ett jobb, vem vill inte ha underbara dig på sin arbetsplats!?



Ses vi i eftermiddag?!



kram kram

2011-04-05 @ 13:34:43
Postat av: Åsa

Känner igen känslan. var på intervju idag ända nackdelen var att det är arbetstid mellan 17 och 01 typ. annars verkade jobbet jätte intressant.

Får nog ta ett snack med Micke först.



Vet inte om jag kan jobba dom tiderna men får vel prova i värsta fall kan man säga att det inte fungerar.



Ses på lördag

Åsa

2011-04-05 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0