Tackar Gunnar

Ikväll har jag och min käraste käkat tonfisksallad och ätit vitlöksbröd. Egentligen hade vi tänkt att köpa pizza,men efter det osmakliga paret i lyxfällan på tv3, tappade jag aptiten. ( Se inlägget nedan) Till denna utsökta måltid drack vi ett glas rött, som vi fått av min systers vän Gunnar Persson. Tack för det!
Sune plutt sover sedan 2 timmar tillbaka och jag å Emil ligger faktiskt i sängen. - Å näh, jag tänker inte bjuda på några smarriga detaljer. Mer än att I am still going strong. Ha,ha!

Ikväll har jag även kollat runt på platsbanken efter något möjligt jobb. Det är lättare sagt än gjort. Helst av allt skulle jag ju vilja ha ett högavlönat jobb som jag bara älskar från första stund och som är spännande. Ja, vad finns det då för en 26 årig morsa som är utbildad till fritidsledare? Att välja en helt annan riktning och börja deala med knark kanske... Nä, det håller inte. Jag som är anti att trotsa lagar. Det mest olagliga jag gjort i mitt liv är typ att kissa på en toalett på ett värdshus i Ulricehamn. Där skulle man betala 10 kronor om man inte var matgäst.

Imorgon vankas det barnkals. Det ska bli skojsigt, jag längtar efter att få snacka lite skit med alla de andra mammorna. Kanske dom har något bra förslag på vad jag kan göra med mitt liv. 

God natt på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0