Snart Påsk

Nu lider julafton mot sitt slut och man kan glatt blicka fram emot påsken.Rött är vackert och gult är helt klart fult. Jag tycker ändå att påsk är trevligare än jul. Vi har haft en trevlig kväll här med mycket god mat som bland annat var heminlagd sill och egengravad lax. Själv bidrog jag med mina egna vitlöksmarinerade champinjoner. Emil ska börja sitt nya liv imorgon med mindre snask. (Eller sluta snarare... Han sitter här bredvid) Så för tillfället proppar han i sig allt sött som han kan komma över. Själv är jag jättetrött och vill gärna krypa till sängs snart...
Hoppas att ni alla haft en fin dag med nära och kära. Jag är otroligt glad att jag slapp sitta på ett insnöat tåg. Jag skänker en tanke till er alla. På tal om insnöad, snart ska det börja en ny omgång av Big brother. Jag funderar på att söka...För om man skulle vara tvungen att ta en promenad i kylan,så tar det väl endast 15 sekunder att gå ett varv runt rastgården. Jag håller helt enkelt med om att lagom är bäst.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0