Proppis

Nu har vi käkat pizza och jag är proppmätt. Vi ska strax hem och sova. Jag är hur trött som helst. Kolla in en jättevacker låt på youtube! Sök på Darin och holy night. Jag var tårögd när han hade sjungit klart. Så himlans vackert!
Imorgon ska jag bara vara hemma och packa. Jag har behövt att tvätta kläder hela veckan, men inte orkat...Får väl ta de gamla fula kläderna som hänger i garderoben. Så kan jag ha en fin ursäkt att jag inte har några kläder å att jag måste shoppa lite på kupolen i Borlänge. Hi,hi!

God natt

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hmmmm....Det där går vi inte på! Ta du med dig kläderna. Vi har faktiskt tvättmaskin, din lilla luring! Billigare att shoppa efter jul!

Kram, svärmorsan

2010-12-16 @ 06:14:38
Postat av: Anna

Ja,ja Ulla det blir bra det=)

2010-12-16 @ 17:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0