Minskad ångest

Äntligen hemma igen efter en dag på stan. Jag och Sune har sprungit runt i varenda affär och handlat julklappar. Nu är jag nästan helt klar och ångesten börjar lägga sig. Jo, jag tycker det är kul att köpa presenter, men bara om jag inte måste. Jag är en människa av den spontana sorten. Jag köper gärna någon liten trevlig present och slår in omsorgsfullt i något mönstrat papper. Men helst inte för att jag måste.
Utanför jc träffade vi en av de underbara mammorna som vi fått nöjet att lära känna. Hon såg pigg och fräsch ut som vanligt!
Till lunch åt Sune spagetti och köttfärssås som jag kokade ihop igår och hade frusit in i en barnmatsburk under natten. Jag är en stolt moder, då han nästintill åt upp allt. Efter det gick vi till sushirestaurangen Yammy och åt. Sune käkade sushi för första gången i sitt liv. Bara ris iof. men han fick maten med pinnar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0