jul, strålande jul

Nu har jag, Emil,Sune, Emils syster Malin och hennes Johan varit hemma hos Emils pappa och firat lite jul. Det var jättetrevligt! Vi fick god mat och sedan öppnade vi julklappar.Vi hade köpt varsitt paket och så satte vi nummer på dessa och sedan drog vi lott. Emil fick godis som vi för övrigt sitter och äter upp nu...Eller, vi har smakat och Emil äter resten. I min julklapp fick jag två sorters trevliga askar med te och en påse med blandnötter. Ska jag vara ärlig så tror jag att alla människor gillar paket. Min mormor på snart 90 år säger till exempel alltid att hon inte behöver några julklappar. Trots detta är min underbara mormor alltid gladast av alla när vi öppnar paketen. Samtidigt har hon ett stort leende på läpparna och hennes ögon tindrar som på ett barn.
Det är härligt att se. Jag blir helt varm inombords och Jag är stolt över att älska att öppna paket och presenter!

Nu är det läggdags!
 
Ps: Jag har lovat söta Sandra att pusha henne inför cykelvasan. You can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0