Huvudvärk

God morgon!
Idag vaknade jag med huvudvärk. Om jag hade varit ute och festat gärnet, då hade jag fått ta smällen. Men varför ska man annars behöva ha huvudvärk???
Igår var det fullt upp så jag hann inte med ett endaste inlägg. Vi var på återbesiktning av bilen och den gick igenom! Efter det åkte vi till Överby och kollade lite på mellandagsrean. Jag behöver ett par termobyxor, men fann inga.
På eftermiddagen åkte vi in till Alingsås och jag var med på Lottas spinningpass. Höll helt ärligt på att avlida efter första låten, som för övrigt var Magnus Ugglas låt om nyårslöften och brädmage. Jag lyckades efter en stund falla i någon slags trans och koncentrerade mig på vad jag ska laga för mat på nyårsafton. Fisksoppa till förrätt, kött och hasselbackspotatis till varmrätt och något dumlechokladmousse som jag fått recept på, av Emils syster.

Nu ska jag äta frukost, sedan åka och storhandla. Ska det nya livet börja om två dagar, så måste det finnas "rätt" grejer hemma.

Återkommer senare med detaljerna som jag lovat...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gog morgon!!!!

anna, jag tyckte du trampade på bra, jag satt ju på första parkett bakom dig! du kommer att vara fit den 13 augusti, ibland känner man sig helt under isen men som tur är smälter den ju så man kan komma upp igen!!

kram åsa

2010-12-30 @ 10:13:04
Postat av: Anna

Tack Åsa! Jag ser faktiskt fram emot kommande månader. Det ska bli en spännande resa och det är kul att du vill vara med mig på vägen.

2010-12-30 @ 10:28:08
Postat av: Åsa

Jag e med!!!! vi kommer att susa från sälen till mora med våra vältränade och snabba ben!

2010-12-30 @ 13:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0