flummiga funderingar a la Anna

Hej. För er som känner mig ganska väl, så vet ni ju att jag kan flumma iväg ibland. Jag har funderat på diverse saker det senaste. Tex: hur var det egentligen på 70-talet?? Visst e jag en stolt 80-talist, men känner mig ändå lite vemodig över att ha missat hippietiden. En helt annan sak jag funderade över senast nu ikväll är följande: varför lägger vissa blocketmänniskor tex ut annonser som: otroligt vackert skåp säljes! Eller: En underbart fin och skön fåtölj säljes. Och så är det skitfula möbler! Vem försöker de lura?? Om möblerna nu är så himla bra också, då behåller man dem väl? En annan sak sim jag stör mig på är när någon just borstat tänderna med en fräscht luktande minttandkräm och en en annan går in och bajsar. Då är det svårt att vara den tredje personen som kommer in och känner båda lukterna. För min del är det sjukt svårt att typ hålla andan, att det typ jämt blir så att jag drar ett djupt andetag ist. Och vad händer då?? Jo, mintlukten som jag tänkt att andas in, blir blockerad av bajslukten och det är den enda lukt jag känner. Den luktar så starkt, så det tom. Smakar bajs. Fy fan!!! Så jag tänker, att kanske det borde tillverkas lukta gott wc-grejer med mintlukt ist. För typ citron... Tål iaf. Att tänkas på. Eller inte.....nu e de bäst att jag avslutar och säger god natt...ballar lätt ur annars. Fast d kanske vissa av er redan tycker att det har. Då bjuder jag på det isf;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0