Nu ni!

Här kommer en bild på Emil och Sune från bmx-banan förra veckan.
Vi har en kanonfin bmx-bana i Säter och det roliga är att Emil har varit med och byggt den. För ca 15 år sedan så var de ett gäng killar med bla. spadar och krattor som byggde denna bana för hand! Nu har cykel blivit poppis igen och de yngre förmågorna fortsätter att bygga vidare på den. Emil och Sune älskar att hänga där och jag tycker med att det är rätt trevligt. Ett bra häng för dagens ungdomar. Emil efter målgång med Ebbe-bebbe på armen:-)
I helgen som var så åkte vå familj på en liten "minisemester" Inte så mycket vila precis, men skönt att bara byte miljö. Emil körde Lidingöloppet på cykel(tävling) och vi var med som supportrar. Så här trötter blir man efter en heldag i friska luften.
Ebbe sovandes i vagnen Sune deckade i min famn och fick sedan sova middag på ett liggunderlag.
Jag börjar anpassa mig sakta men säkert till 2-barnslivet och njuter i fulla drag. Visst är det tufft emellanåt, men det ger så mycket tillbaka! På fredag åker Emil iväg igen och denna gång blir det för en relativt lång tid framöver. Han beräknas vara iväg i 20 dagar. Ingen idé att deppa ihop, detta är vårat liv som vi valt tillsammans. Jag ser det så positivt jag kan ist. och planerar bla. att åka på kosläpp med barnen, picknick i det gröna och en en färd nedåt Alingsås.
Grabbarna
Superbebisen
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0