Live från Lidingö

Hoj. Tröty mor här. Kl 06.15 ringde klockan i morse. Emil gick upp och åt frukost och jag tog barnen och packade ihop våra väskor och sedan frukosterade vi med. Lidingöloppet på mtb går av stapeln idag. Emil kom 2:a i en riktigt tuff spurt mot Mattias wengelin. Själv har jag roddat barnen och lyckats langa en flaska sportdryck t Emil. Nu e han iväg och filmar film ute i skogen. Själv sitter jag på ett liggunderlag med en utslagen Sune på min v sida och Ebbe i vagnen på min högra. S har åkt runt på sin cykel sedan kl
08.15 imorse och för en liten stund sedan ställde jag in den i bilen. Tror ni d va populärt??! Han fick ett vredesutbrott och sedan deckade han. Funderar nu mest på vad ja gör om Ebbe vaknar och vill ha tutte... D blåser som fan här... Ska jag försöka stoppa in bebis innanför jackan då?? Lr ska jag knö in mig under filten bredvid S och slänga fram bröstet?? Jag vägrar att få mjölkstockning:-( :-( :-( Blää, börjar bli smått trötter nu. Men, bli inte arga på Emil, för han gör bara sitt jobb och jag va me på spelreglerna när vi åkte hit. Fast nu kan jag tänka mig att dra mig ur;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0