Vi har fått bil

Hej! Idag har Emil varit och hämtat vår "nya" bil. Den har endast gått 20mil. Han har fått en kanonfin Mitsubishi-sponsorbil som vi fått äran att köra framöver. Riktigt fin!! Kika in på www.emillindgren.com och du är nyfiken på hur den ser ut. Idag har jag haft fullt upp. Lämnade Sune vid 08, frukost på stan med en nyfunnen vän, plocka ordning, tvätta och dammsuga, matlagning, ( egen klyftpotatis , pestomarinerad kyckling, broccoli och beasås) middagsvila( jag deckade på två sekunder och Sune kikade youtube) och tro det eller ej, men jag och Sune BAKADE scones i eftermiddag!! Jag kände att nu jäklar skall jag ta tag i att lära mig baka. Får börja på riktigt låg nivå först:-) Nu kika tv en stund och sen sova. Imorgon ska jag ta med grabbarna till MVC och kolla så bebis och min kropp mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0