Not a good day

Varning för att kommande text kan låta negativ. Jag har varit en riktig surfitta(ursäkta uttalet, men d e sant.) Hela dagen. Dagen idag har ju egentligen varit ganska trevlig, om jag blickar tillbaka på den. Jag däremot har nog varit bland d suraste och otrevligaste du kan tänka dig. Somnade ordentligt igår kväll, vid kl 24, efter otaliga kisspåtoabesök. Vaknade imorse med en ordentligt ond kropp, mestadels i ryggslutet och ljumskarna. Blev ju inre bättre av att jag förmodligen vaknade på fel sida och samtidigt hade massa hormoner, snor i snoken och bara en sjukt dålig dag. Emil ska skatta sug lycklig över att han e i ett annat land:-) Sune hade inte heller sin bästa dag, även han snorig i snoken och en aning treårstrotsig, samt att han säkert kände av situationen. Gjorde ju inte saken bättre. Vi har iaf. Hjälpts åt med att fixa sovrummet med ny möblering, lagat god lunch på kyckling, ris och broccoli. Tagit en lunchlur( annars hade jag nog avlidit) fredagsfika på stan, lämnat tillbaka en film, handlat frukt och fått kvällsmat hos bästa grannen. Visst låter d ju faktiskt som en bra dag ändå?? Det negativa idag: jag har mått skit. Börjat få tillbaka lite tvångstankar( får d när jag e trött och tänker på negativa saker) Inre stress( pga. Att a-kassan skickar flera brev i veckan om ditten och datten) varför kan inte A-kassan bara byta namn till B-kassan ist?? Har nog varit en oj dag iaf:-) strax sova... Imorgon går jag in i V31. Lovar att lägga ut lite olika bilder de kommande dagarna på ommålningen bla. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0