nöjd och glad, nästan...

Hej. Ligger skavfötters med Sune i soffan. Ska strax lägga honom. Det blev en aningen sen middagsvila idag. Han äter välling och tittar på Nicke nyfiken. Jag skriver och har en bebis i magen som verkar ha brakfest! Puh... I fömiddags kom kära Svärmor och hjälpte till med att stryka och klä på de nya sofföverdragen. Det blev kanonbra! Jag lagade lunch åt oss och även Svärfar kom över och åt med oss. Det blev stekt kyckling, ris och wookade färska grönsaker. Jag har småpysslat lite nu ikväll och även letat efter mina nycklar, som jag tydligen tappat bort... Kalasdag förutom att nycklarna saknas:-( strax kommer Emil hem. Imorgon ska Sune och hans kompis Rio ha 3-års kalas tillsammans. Jag ska fixa fiskedamm. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0