myskväll

Just lagt sonen. Sitter och äter en burk fruktkocktail och tittar på fucking Åmål. Ska inte lägga mig alltför sent. Har haft målarprojekt idag. Målat om sovrummet ljusgrönt. Har ganska ont i svanken nu... Va kanske inte det bästa att hoppa upp och ned på en stege idag. Men va fan!! Bebis kikar ju snart ut och jag vill få ordning här innan. Skrev en att-göra-lista häromdagen och fick till 18 punkter. Kanske lite väl många... Får se vad som hinna med. Tänker absolut inte stressa iaf. Trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Ser fram mot att få se måleriresultatet sen!
Ta det lugnt så att bebis inte får för sig att hoppa ut än.
Gillar Sune röda traktorn förresten?

Kram

Svar: D blev jädra Nice i sovrummet! E jättenöjd. Ja.. jag kom på att jag kanske ska skynda långsamt, som Skalman säger:-) Sune älskar ju röda traktorn. Fast vi hade just precis den filmen hemma:-( man kan inte fråga mig mycket nu för tiden. Jag har noll koll:-( men då går vi ju en i reserv om den andra skulle gå sönder.
Anna Petterson

2013-01-10 @ 23:41:26
Postat av: Anonym

Ser fram mot att få se måleriresultatet sen!
Ta det lugnt så att bebis inte får för sig att hoppa ut än.
Gillar Sune röda traktorn förresten?

Kram

2013-01-10 @ 23:43:13
Postat av: Åsa Nilsson

Har hört att det är bättre att göra listor på det man inte ska göra. ;o) Hoppas allt är bra med er och att du överlever utan Emil.

Svar: Ha,ha d va en bra idé!! D tåls att tänka på. Fast tror snarare att jag gör en av varje isf;-) jag klarar mig fint utan Emil. En vecka e lagom. Då håller man kärleken vid liv vettu. Hoppas d e bra med dig med.
Anna Petterson

2013-01-11 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0