mvc, övningskör och mys

Tjo. Idag har det varit en sån där dag som man liksom bara glidigt med på. Fått gjort lite småsaker som får en att må bra och det bästa av allt. Umgåtts mycket med familjen:-) i morse var vi alla på Mvc för att kolla så jag och bebis mår bra. Det gjorde vi. Bebis "Kerstins" hjärtslag låg på 140. Min puls på 80( tyckte själv d va sjukt högt, men d var tydligen bra, eftersom kroppen får jobba extra med ytterligare en liter blod i omlopp, då blir den automatiskt högre) efter det cruising i nya bilen och en fika på stan. Hem för lunch och vila( för mig. Sune och Emil gick till ishallen och Nunisen åkte skridskor för 1:a gången i sitt liv) I eftermiddags handlade vi lite och hämtade ut ett paket från Ikea. Vi har köpt nya sofföverdrag:-) de får ni se en annan dag. Ikväll fredagsmys och barnprogram med Sune. Jag unnade mig en Cola till varma mackan. Emil och Sune käkade godis. Just det ja!! Jag övningskörde bilen på en grusplan några varv. Den var lättkörd, men känns stooor! Blir nog bra när man kört den lite mer. Nu sova sängen. Imorgon kommer en tjejkompis till Sune och skall leka. Der är första gången han tar hem en vän. Jag är förväntansfull. Tycker det ska bli supermysigt med ett barn till i huset!! Till råga på allt så är hon supersöt. Kanske en blivande fru. Vem vet, ha,ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0