kalas

Hej. Trött moder här. Ligger redan startklar för natten i sängen. Idag har det varit en bra dag. Morgonen och förmiddagen såg inte allt för lovande ut. Jag var hur sur, grinig och trött som helst. Stackars Emil och Sune:-( Efter en enkel och mycket god lunch bestående av snabbmakaroner och stekt falukorv, vilade jag och Nunisen middag. Vi stensov i nästan två timmar och sedan var det dags för 3-års kalas. Vi hade kalaset i idrottshallen, tillsammans med en annan grabb som nyss fyllt 3 år. Nästan alla barnen från dagmamman var där inkl. Några till. Jag är väldigt nöjd och det verkade som om både föräldrar och barn tyckte det var helt ok med:-) Jag sprang dock inte runt som barnen och Emil Lindgren(han var en aktiv förälder) men jag e trötter ändå. Stör mig en aning att jag inte orkar lika mycket som vanligt... Går in i vecka 34 idag, så kanske inte är så konstigt... Men! Jag ska fixa lite mer här hemma de veckor jag har kvar. Ska målas lite här och var ;-) trevlig kväll och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0