En nice dag

Hoj. Ligger på soffan och slappar. Emils tur ärr lägga Sune. De ligger och läser Mulle Meck och diskuterar ljuddämpare. Idag har varit en lugn och mysig dag. Började med att lämna Nunis hos farmor några tim. Emil gick till gymmet och jag till sjukgymnastens varma pool. Körde mitt nack-och ryggpass, tog en skön dusch och pratade med trevliga damer i omklädningsrummet. Tro det eller ej, men vi pratade faktiskt bilar och bensinpriser. Det ni!! En tjej där var några år äldre än mig och hon var väldigt trevlig. Kändes som vi var lite av samma skrot och korn:-) vi bytte iaf. Nr och ska ta en fika på stan en dag, trevligt!! Jag och Sune stensomnade efter lunch och ingen av oss ville vakna när Emil försökte väcka oss två tim senare. Till sist tog vi oss ur sängen och fick besök av våra grannar. Nu ikväll har jag stekt pannkakor till oss tre. Jag har verkligen fått in pannkakssnitsen och framöver står det crepes på menyn:-) trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0