Ännu en skön dag

Härligt när livet flyter på:-) igår bestämde jag mig för att börja ta ut föräldrapeng from. 27/1. En tung sten försvann från magen i och med det. A-kassan har varit en pain in the ass, ändå sedan jag kontaktade dem i början av Augusti. Det har strömmat in di verse brev om ditten och datten. Jag har även stått som arbetssökande och blivit hänvisad att söka jobb både i Sthlm och Vadstena... De gör väl bara sitt jobb antar jag. Nu kan jag iaf. Värva ned och fokusera på saker och ting inför födelsen, utan att behöva känna mig stressad inombords. Idag har Sune haft sin första lekkamrat hemma hos sig. Elma heter hon och fyller 5år snart. Sune fyller 3 imorgon. Tokigt vad stor han blivit!! De två lekte iaf. Kanonbra tillsammans. Elma sa att hon mer än gärna kommer fler gånger och att hon även gärna sover över här en natt. Jag tyckte der lör jättemysigt, medan Sund spände blicken i henne och sa. - Nej Elma! Du får sova hemma i ditt hus. :-) han har ju inte riktigt lärt sig detta än:-) sött var det iaf. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att födelsedagen blev en bra dag. Gratta honom från mig.

Garmin

Svar: Det blev den och det ska jag. Kram
Anna Petterson

2013-01-20 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0