Jag bor med ett Monster!

Ja Fytti sjutton. Rubriker stämmer bra. Min Emil är ett monster. Vi bor tillsammans, sover tillsammans, har en underbar son tillsammans och väntar nu vårat andra barn. Jag hoppas innerligt att det är en flicka, då jag inser att tre hungriga och sötsugna grabbar, kommer ruinera vår familj:-( Det är väl ändå jag om någon som skall vara det där kakmonstret???! Den person som letar i alla vrår efter något sött och gott att stoppa i mun?? Det är väl ändå jag som ska halvligga på soffan och sukta efter lösgodis??! nänemensan, här e d ombytta roller! Jag tackar Gud. Eller vem d nu är som håller till där uppe någonstans bland moln och flygplan och diverse fiskmåsar och albatrosser.... Tack!! För att min älskade sambo iaf. Rör på sig. Fatta hur sjukt fet han skulle vara annars!! Igår ifrågasatte han mig varför jag handlat så mycket på Willys det sista. Att det kanske vore bättre att göra en storhandling ist. Ja visst hade jag hållit med om det också, OM han hade lyckats hålla sina fingrar och mun i styr. Han har ätit upp chokladen som jag skulle ha till diverse bakverk, chokladasken vi skulle bjuda våra gäster på, pizzabullarna jag tänkt att frysa in, aprikoser och torkade fikon, som jag skulle ha i matbrödet. Ikväll, just precis alldeles nyss, så gick han lös på kakburkarna jag har ställt i vitrinskåpet, för kommande fikan. :-( :-( den 18/3 åker han till Cypern och trampar i 3 v. Visst känns det motigt då jag e höggravid, MEN jag tänker positivt!! Jag kan köpa hem vad jag vill utan att någon äter upp det. Jag ska banne mej baka så in i tusan! Lägga det i frysen och skaffa både hänglås och larm!! Trots att jag kan bli så inihelskotta fly förbannad på dig, så Älskar jag dig ändå mitt Emilmonster;-) nu kolla blocket. Sen sova. Vill ju inte missa om det säljs nå bra skit som e billigt. Ha, ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0