Full fart Lördag

Tjo. Ja,jag e fortfarande vaken... Försöker varva ned. Full rulle här idag. Sune vakna 6.30 så d va bara å ta sig upp. Kl 07 satte vi igång med bröd och muffinsbakning. Jag verkligen ogillar köpebröd för tillfället. Vid 10, gick vi ut för att bygga en familj med snögubbar. Jenny va också med. Jag hade förberett med morötter till näsa och plockat fram mässor och halsdukar. Såg från emot en "familjefm" självklart hade d inte hunnit bli +grader, så d bidde inte ens en snöboll:-( Sune och Jenny grävde i snön, medan jag fotograferade barnvagnen som vi ska sälja. Den ligger ute på blocket om du vill kika. En emmaljunga citycross i dalarnas län. Vi har tvättat här idag, vilat middag och tom. Sune har börjat boa:-) han möblerade om i sitt rum nu i em. Ikväll var vi hos några vänner, åt god mat, fika och umgicks. Jag fick med en gammal spegeldörr hem, som det ska bli en sänggavel av framöver. Emil har tävlat idag. Gick si sådär. Kika in hans hemsida: www.emillindgren.com god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0