bullar, kokvinnor och 2-årsdag

Tjo! Inatt vaknade jag av en ordentlig huvudvärk och illamående. Hade ej ro att ligga kvar i sängen. Halvsatt i soffan, närmare 1tim innan jag deckade. Var skittrött i.morse. men efter att jag lämnat Sune hos dagmamman så piggnade jag till:-) bakade mina Allra första kanelbullar(är mäkta stolt) fast vem fanken kunde tro det om mig för några år sedan?! Ha,ha!! Jag fick dammsugit huset och tagit mig en dusch, innan några tim arbete på röda korset. Ja...d va egentligen sista gången förra veckan, men d e personalbrist OCH jag stortrivs där:-) ikväll har jag och Emil kikat på dokumentären om kokvinnorna. Väldigt intressant, mysig och sorglig historia. Vi la oss just och min kära Emil upplyste mig om att d var två år sedan vi förlovade oss och tatuerade in varandras namn. Jag som typ tycker han e lite dåligt romantisk ibland, å så minns jag ej denna dag. Skäms på dig Anna!! Natti, Natti. Imorgon kommer min lillasyster upp. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0