Äcklig mamma.com

Morgon. Här sitter jag i sängen och försöker rapa mitt 3:e matvrak. Han har tömt ena brösten och nästan det andra med. Helt sjukt vad han äter. Oj, nu Skiter han. Vs nog bra det, för jag fattar inte hur all mat skulle få plats annars. Inatt sov Jag, Ebbe och Emil i samma säng och vid 6.30 kom Nunis in till oss. Mys på högsta nivå! Jag ser hemsk ut i fejan. Dessa 2 veckor har tagit ut sin rätt. Jag är trött, sliten och som pricken över iet har jag fått en rejäl omgång herpes på höger sida munnen och vidare ut på kinden:-( d ser vidrigt ut, men är inte d minsta smärtsamt jämfört med d onda jag fått stå ut med den senaste tiden. Igår fm. Slutade jag med alvedon och hoppas att jag Jan klara mig utan smärtlindring nu. Jag är inget fan av piller och den mängd jag stoppat i mig sista tiden är banne mig mer, än vad jag ätit under mina 28 år här på jorden. Nu byta bajs, äta frukost och chilla. Ha en fin dag! Min kommer bli toppen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0