Mums

Tjingeling!! Sitter framför datorn på jobbet. För er som undrar, så har jag ett bra jobb och fullt upp, men inte alltid... Nu njuter jag av en typ risifrutti och kollar nätet. Är nyduschad och aningen sliten. Precis avverkat ett vattengympapass. Agerar instruktör på måndagar och torsdagar varannan vecka. Det börjar bli lite motigt med vissa rörelser som twist och höga knälyft bara. Kör även barfota nu för fötterna blir så jädra varma och svullna. fast det är fortfarande riktigt roligt !!!! Har inte så himla många gånger kvar nu. 4 stycken tror jag närmare bestämt... Stängningen idag, så kommer förhoppningsvis ifrån 22.30. Är ledig Fred, Lörd och Söndag. Ska bli gott att få vara med familjen. Emil har långpass på Lördag och socialcykling på Sönd fm, men jag å Suneplutt brukar ju klara oss ändå=) Ser fram emot middagsvilan imorgon med. Hi,hi. Det är bland det bästa som finns här i livet. Har funderat många gånger på om jag var en slö rikemansinnekatt i mitt förra liv. Ananrs vill jag gärna bli det i mitt nästa liv. (Om det nu finns någon som hör mig och någon önskelista att skriva upp sig på) Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0