Kort, kort

Sunes rum som jag har målat väggarna på. Gardinerna är loppisfynd, endast 50kr sydda och klara. I like!
Kära Emil i utlandet någonstans.
Jag och Sune på väg till dagmamman för ca 1 månad sedan. Ni ser vårat hus i bakgrunden.
Jag och Sune i soffan i Lördags kväll.
Färskwookade grönsaker, nudlar och pestomarinerad kyckling.
Myshörna i våran hall. Håll ut! Nu har jag iaf. lärt mig att tanka över korten från min telefon till datorn själv=) Framöver kommer för-och efterbilder på mina blivande projekt. Jag började idag. Jättekul!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt Anna! Now we talking!!! Fortsätt så!
Kram

ps. Var tvungen att gå ut och plocka lite mossa och kottar igår, inspirerad av dig...

Svar: Kul å höra vännen!! Jag har stora projekt på g. Men håller d lite för mig själv... Mannen min har en tendens att bli bekymrad när jag e i farten med diverse projekt. Positivt denna gång e att materialet e billigt:-) typ mossa och kottar e ju inte så dyrt.
Anna Petterson

2012-11-26 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0