Idag

Sitter på jobbet och ska strax gå hem. Lugnt här ikväll.
 
 
Vår älskade son har kommit i värsta trotsåldern. Bajs-och- kissåldern är snart ett minne blott. Lagom till det, så tar trotsålderna över. Puh!
Samtidigt kan jag väl vara glad över att denna tuffa period kommer nu och inte när bebisen tänker kika ut...(Hoppas innerligt att den värsta tiden hinner gå över)
 
Idag har jag varit hos sjukgymnasten, då jag haft problem med huvudvärk en längre tid.
På Mvc visade alla prover bra och på vårdcentralen tyckte doktorn jag verkade frisk.
 
Jag fick iaf. en remiss till sjukgymnasten får att kika på resterande saker. Vi konstaterade båda två att jag var väldigt spänd i nack-och övre ryggpartiet. Nästa vecka skall jag tillbaka dit för att gå igenom bra styrkeövningar i deras varmvattensbassäng, inkl. få mer massage. Jag längtar!!
 
Innan detta gick jag först och främst till optikern för att kolla upp min syn. Det var tydligen inget fel på den, trots att jag kände mig halvt blind.
Optikern skulle berätta för mig vad jag borde undvika för att få ont i skallen. Jag sa att jag för tillfället varken äter goda ostar eller häller i mig rödvin. Då sa han att citrusfrukter kunde ställa till det. Oh shit!!
Det är ju min näst värsta craving efter frysmat. Så nu har jag trappat ned på apelsiner och ska göra mitt bästa för att även trappa ned på frysmat, då jag hört att det innehåller många E-ämnen. Usch, inte bra alls.
 
Igår fick jag till ett simpass i bassängen här på jobbet och finslipade på mina crawlkunskaper. Riktigt kul!
 
Trevlig kväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Får hoppas att värken går över snart, men det lät ju som en trevlig medicin med massage och varmvattensbad iallafall :-)

Ska bli kul att hälsa på er och se hur ni har det där uppe snart nu! Mimmi och Tea hälsar också!

2012-11-07 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0