skit samma

Är på gymmet och rör på mig lite. Inte för att bli smal och slimmad, utan snarare för att få lite egentid och få svettas en stund. Men mest av allt för att jag blir en snällare mamma då. Så trött på alla smalideal så jag kan spy!! Har insett att jag är lagom. Jag har storlek 38 på kläder och är stolt över min kvinnliga kropp! Så länge som jag känner att jag äter bra och att jag får rört på mig några dagar i veckan och kan va den bra mamma som jag vill och som Sune förtjänar, så är jag nöjd!! det finns så många där ute som lägger all energi på att bli smal och "perfekt" att de ist. Blir sjuka. Så jag säger skit samma! Jag gör som jag vill och det som får mig att må bra. Trevlig Lördag på er. Och kom ihåg. Ni är fina som ni är ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra skrivet! Det viktigaste är att man rör på sig så att man mår bra! :) Du e fin som du e!

2012-04-01 @ 13:57:32
Postat av: anna

Tack detsamma Johanna! Hoppas allt är bra med dig och familjen. Kram

2012-04-01 @ 15:02:49
Postat av: Johanna

Familjen mår fint men mamman är det lite värre med.. Har fått ryggskott alt sträckning i ländryggen å ska till sjukgymnast i em.. Hoppas han kan råda bot på problemen.. Kram

2012-04-02 @ 10:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0