Mutor, mutor och...

Nja... Jag kom till dagis och skulle hämta sonen kl 14. En halvtimme senare skulle Han vara hos frisören. När jag ser honom där på golvet med de andra barnen så utbrister jag: Hej älskling! Kom så ska vi åka till stan du å jag. Å vet du?! Vi ska till frisören och klippa dig lite :-) Sune svarar: - nääääääj!!! Tårarna sprutar och han blir halvt hysterisk:-( jag tar Han i knät och förklarar att vi iaf kan åka dit och titta på stället... Efter lite mutning, pussar i pannan och tillrättavisande, får vi iväg. När vi kommer dit börjar Han att skruva på sig. Jag pekar på godisskålen de har på ett bord och förklarar att Han kan få äta några kolor, samt att vi kan gå till leksaksaffären när vi är klara här. Vi får komma och sätta oss. Jag tänkte sitta bredvid, men icke. Der hela slutar med att Sune får sitta i mitt knä och stoppa i sig godis samtidigt som hon klipper honom. Efteråt väljer Han rött och glitter att spraya frissen med. Vi betalar och knatar vidare till leksaksaffären. Där tycker jag Han kan köpa en liten bok, men det blir istället en grävskopa. Skitsamma!! Jag lyckades med mitt mission och Sune blev glad å sjukt fin:-) nu sova. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0