Jo, jag lever.

Hej hopp!
Va sjukt längesedan som jag skrev någonting här. Emil har varit bortrest och jag har inte kunnat sätta på min dator och få den att fungera, Nu verkar det dock som jag bara glömt att plutta i nätvärkskabeln... (Lånar Emils dator nu)
Det mesta är ra här hemma. Jag och Sune har dock löst av varandra med diverse förkylningar de sista månaderna. Jag har varit hemma Onsd, Tors och fred med halsont och feer. Är dock mycket bättre nu, endast lite sliten.

Hoppas kunna fortsätta bloggandet igen och uppatera er som är lite nyfikna på vad som händer här hos oss. Imorgon far Emil iväg till Sydafrika och självklart känns det som alltid, ledsamt.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0