=)

Tja.

Några av er kanske undrar varför jag inte skrivit på ett tag. Svaret är: Helt slut

Jag trivs fortfarande kanonbra på mitt nya jobb, men det är sjukt stressigt=( Jag har ju provat på restaurangbranschen en sommar och kan säga att detta är ännu stressigare.
När jag kommer hem så har jag ätit, duschat och typ somnat...Igår la jag mig kl 20.30.
Hoppas på att stressen lägger sig snart och att saker och ting börjar flyta på bättre ändå. Som tur är har jag fantastiska barn och jättebra kollegor. Utan dem hade jag sagt upp mig.

Som ni kanske förstår så har det inte blivit speciellt många träningstimmar. Jag tror att det var i måndags sm jag var på gymmet en stund...(Satte rekord på skidmaskinen) kör 2000 m på 10, 26.

Imorgon är det Sunes 2-års dag! Här kommer några kort från åren som gått.
Nykläckt Nunis. Ca 5 minuter gammal
 




                  Trött mor och son


Sune och kompisen Villle har pyjamasparty


           Pappa och Sune i gamla huset


                 Sööööööt(Cykelgalan 2010)



       På besök i Dalarna i somras


                    Sunes första cykel(Hösten 2011)


    Utelek på bmx-banan i helgen som var



Imorgon kommer det barn och föräldrar på kals=) =)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Farmor

GRATTIS GRATTIS älskade lilla unge!

2012-01-20 @ 08:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0