Sjukstuga

Jag har varit hemma från jobbet nu i två dagar. Har känt mig hängig och inte 100. Men bestämde mig för att jobba imorgon, då jag bara är hängig så jag orkar ligga stilla någon timme på soffan. Sen så tröttnar jag och vill att något skall hända.
Igår gick jag loss och dammsug inklusive knäskurade alla golv. Tänkte att jag kanske blir frisk då lr att skiten bryter ut , men icke. Jag fick istället bara träningsvärk i kroppen och röda knän...

Nu i eftermiddag när jag och Nunisen sovit middag så var han jättevram när han vaknade. Vi tog feber på honom och då hade stackaren drygt 40 grader!! Så jag blir hemma med honom imorgon.

En roligare grej. Han har lärt sig att börja klä sig själv. Igår fick han på sig brallorna=)







Stolt mamma:)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Duktig han är! .-) Och en kopia av dig när du var liten :P

2012-02-01 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0