Grejat

Så här ser köket ut för tillfället. Jag börjar få lite ordning på saker och ting, sakta men säkert=)

                          Köksbordet




                         Avlastningsbänk



                       Min nya älskling




Idag har vi börjat fixa till lite i gästrummet. Vi har köpt en dagbädd och den skulle sättas ihop i em. Det slutade med att Emil fick sitta ifred medan jag och Sune gjorde annat. Fast...Blev fel med någon skena så vi behöver plocka isär den en dag...

                        Sune och Emil grejar



                    Och så här blev den typ...



Känner mig lite hängig. Lite lätt halskänning och aningen feberfrusen...Får se om det utvecklar sig. Hoppas inte så.

Trevlig kväll!







Kommentarer
Postat av: Åsa

Gumman du får krypa ner under filten och ta det lite lungt över helgen. Sedan får du träna nästa vecka igen.

Var lite risig i början av veckan men nu är det fullt ös igen.



Hälsa Emil och Sune



Många kramar

Garmin i nässjö

2012-01-27 @ 15:17:49
Postat av: Anonym

Vad fint ni har fått det! Vi vill komma och hälsa på nån dag! :)

Kram

2012-01-27 @ 16:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0