Gått ned

Det är minst sagt ett lugnt jobb som jag har. Inte för att jag trodde något annat men...
Jag har beslutat att gå ned från 100% till 90%. Det gör den sköna skillnaden att jag kommer jobba 07-12 ist för 07-16.30. Jag kan då hämta Nunisen på dagis innan han skall sova kl 12.30 ist för runt 17-tiden. Känns riktigt gott=) Det betyder också att jag kan vara med på mtb-träningen som drar igång till våren igen=) I like!

Idag har jag varit på återbesök hos reumatologen och jag skall fortsätta med medicinen fram till oktober, d jag skall på återbesök igen. Jag känner och även doktorn såg att mina leder blivit bättre. Hon sa att 80% blir av med problemen inom ett år och att 90% blir bra inom 2 år. De andra proceneten frågade jag inte om.

Nu pussa lite på sambon och sen sova sängen.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0