...

God natt!

Blev sisådär 3-4 timmars sömn inatt då Sune sov otroligt oroligt. Jag och Emil tror att han är inne i någon fas(Typ utvecklingsfas) och då har iaf tidigare drömt väldigt mycket och blivit ledsen... Återstår att se hur denna natt blir. Jag börjar kl 07 imorgon bitti så därför tänker jag lägga mig i god tid.

Idag har vi varit på föreläsning med jobbet. Det var intressant men inte optimalt för mig som ogillar att sitta still. Kände att jag absolut inte vill plugga i framtiden. Mycket roligare att jobba och tjäna pengar.

Igår körde jag ett konditionstest och lyckades uppnå 199 i puls. Om ca 2 månader ska jag göra ett nytt och se om jag förbättrat mig. Lite spännande!

Ja...God natt på er då=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0