100%

Jobbet flyter på fint. Jag fick till och med komplimanger av min kollega idag och det sitter ju aldrig fel=)
Sorry att jag är lite halvbra på uppdatering nu igen, men jag jobbar ju 100% samt är förälder och samtidigt vill hinna med lite mystid med sambon inklusive tvätthängning och diskning...(Nä inte precic det sistnämda) Emil är diskmästare. MEN NU HAR VI VÅR DISKMASKIN INKOPPLAD =) så imorgon skall det köpas maskindiskmedel!

Idag var Emil nominerad i Alingsåstidningen som förra årets idrottare. Spännande å se om han blir det i år igen. Förra året blev han det.

Nu sitter vi å kollar på sveriges mästerkock. Fick till et spinningpass på allebike ikväll och det var tufft. Inte en sekunds vila. Jag låg nog typ på 185-190 i puls mest hela passet...

På Lördag skall vi iväg ett gäng till Stenkullen på invigning av cykelvinden. Kolla in www.cykelvinden.com
Det ska hållas en skojtävling i form av tremanna lag och vi är några stycken som skall dit. Blir säkert trevligt!

Nu lite mer tv-titt sen sovdags. Börjar 07 imorgon.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0