Ta hand om varandra

Ligger nedkrupen i sängen, bredvid en snosande Sune, Lino. Emil sitter i soffan och filurar. Många par sitter nog uppkrupna i soffan och glor på tv vid den här tiden... Jag har inte ens satt på tv:n idag. Haft fullt upp med andra saker. Love pyssel! Jag och Sune har gjort två varianter av chokladpraliner. Denna gång blev pepparkskspralinerna riktigt fina. De andra liknar mest en halvlös kaninbajs från en Belgisk kaninjätte. Men övning ger färdighet:-) ikväll vårt vi inbjudna på middag hos grannen. Där avnjöt vi en 3-rätters middag och hade det mycket trevligt:-) jag har inte varit så "noga" med julfirande och allt vad det bär med sig förut, men i år känns det helt fantastiskt!! Jag känner mig som ett barn på nytt och även om tomten endast skulle komma med paket till den lite yngre generationen då kommer jag va nöjd ändå:-) nästan iaf... Ha,ha!!! God Jul till er alla och hoppas ni får en riktigt god jul. Jag vill avsluta detta inlägg med att jag skänker en tanke till er alla som inte uppskattar julen på samma vis som jag. Hade jag varit mångmiljonär så hade jag gärna bott i ett slott (inte för jag skulle vilja det) men för att ni skulle kunna få en sovplats,en bit god mat och förhoppningsvis lite sällskap. Gäller även er andra som kanske har en för stor, jobbig eller tråkig släkt att fira med. Ist för att ta ett plan utomlands, så hade även ni varit välkomna! Oj, nu tvingar jag mig själv att sluta skriva. Känner att detta inlägg annars kan sluta som en hel bok... God Jul och god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0