sol och humörsvängningar

Hoj. Nu är det återigen kväll här på Gran Canaria. Sune och Emil snosar i otakt här bredvid. Jag börjar bli Gött trött jag med(skelar och sover på ett öga i taget, så jag kan skriva klart) idag har d varit lagom väder enligt mig. 20-25 plusgrader och svalkande vind. Emil har trampat långpass på ca 5 Tim, medan jag och Sune har hängt med resten av Emils släkt. (Mor, Styvfar,Syster och hennes man) imorgon ska jag gå till frisören och piffa till mig. Längtar!! :-) vi har d bra här, förutom att min kropp och framförallt knopp spelar mig ett spratt då och då. Jag är som den mest blåsta tonårsbrud man kan föreställa Sig:-( jag har diagnostiserat Mig själv och diagnosen lyder: kvinna med graviditets-Alzheimers. Svårt att ej missuppfattat och förstora alla saker mellan himmel och jord. Är inne i en pyssel och planeringsfas för flera månader framåt. (Jag har börjat fundera på påskmiddagen redan nu. Puh, så tröttsamt. Nu sova, e helt slut. Tar kort varje dag, så håll ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0